VIGTIGE LINKS OG OPLYSNINGER

Telefonnumre til Bang & Olufsen Kundesupport:

Engelsk
Dansk

+44 20 37 69 02 54
+45 96 84 44 44

Tilgængelig døgnet rundt
9.00 – 18.00 (CET) Mandag til fredag

Link til Bang & Olufsen Garanti Service: Return Service (læs mere om vores Garanti Service nedenfor).

Link til Bang & Olufsen App Support.

BANG & OLUFSEN SUPPORT

Alt du ønsker at vide om at handle Bang & Olufsen produkter hos BCOPENHAGEN finder du lige her.

Hvadenten det er at hente den seneste software, komme godt i gang med dit nye Bang & Olufsen produkt, returnere et produkt eller meget andet, burde vores support side dække alle dine spørgsmål.

Hvis du dog alligevel ikke kan finde, det du søger, send da venligst en email til os på 2000@bcopenhagen.dk eller kontakt kundesupport via numrene ovenfor – Vi er her for at hjælpe dig!

PRODUKT SUPPORT

Bang & Olufsen produkter er intuitive at bruge og utrolig nemme at integrere i dit daglige liv. Skulle du dog alligevel mod forventning opleve nogle udfordringer med vores produkter, kan du finde alt den hjælp du har brug for lige her.

RETURNERING & REPARATION

Vi håber du er glad og tilfreds med din ordre og B&O produkt. Hvis du dog alligevel skulle få brug for at returnere din ordre, er det meget nemt!

REFUNDERINGER OG OMBYTNING

Såfremt du måtte fortryde dit køb, tilbyder vi fuld returret, i overensstemmelse med vores handelsbetingelser. Hvis de returnerede varer ikke længere er i ny stand (altså i samme stand som da du modtog varen), vil et beløb svarende til værdiforringelsen af produktet blive fratrukket beløbet, der bliver refunderet.

Alle refunderinger og ombytninger skal ske inden 30 dage efter købsdatoen.

BCOPENHAGENS REPARATIONSPOLITIK (GARANTI SERVICE)

Bang & Olufsen produkter har fuld garanti i den specificeret periode, hvilket som regel er 2-3 år: www.bcopenhagen.dk/garanti. Garantien gælder fra ordredatoen af den første kunde. Garantireparationer bliver udført af Bang & Olufsen A/S. For at gøre krav på en reparation under garantien, henviser vi til Return Service, hvor du ved hjælp af en virtuel chat assistent, får mulighed for at indberette dit produkt til garantiservice. Her skal du printe en returlabel, der sættes på din pakke, hvorefter produktet vil blive afhentet af UPS på adressen, der er angivet på returlabellen.

Når produktet er modtaget af Bang & Olufsen, vil produktet enten blive repareret, eller hvis en reparation ikke er muligt, vil et nyt produkt blive sendt tilbage til den angivne adresse. Alle transportudgifter vil blive betalt af Bang & Olufsen som en del af garantien.

Generelle betingelser

1.    Garantien er kun gældende såfremt garantikortet er korrekt udfyldt, og ved fremvisning af original faktura med købsdato, model samt serienummeret på produktet. Bang & Olufsen har ret til at nægte garanti såfremt denne information er blevet væk eller ændret efter det originale køb.

2.    Bang & Olufsens forpligtelser er begrænset til reparation af defekten eller udskiftning af den defekte del eller efter eget skøn udskiftning af selve produktet.

3.    Bang & Olufsen er ikke ansvarlig for refusioner, krav og skader, der kan følge af uautoriseret reparation af produktet.

4.   Reparation eller udskiftning i henhold til betingelserne i denne garanti giver ikke ret til forlængelse eller fornyelse af garantiperioden.

5.   Garantien gælder ikke for andre end materiale-, design og håndværk sager.