BCOPENHAGEN HANDELSBETINGELSER

For os er det vigtigt at du modtager den bedste service. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os på 2000@bcopenhagen.dk og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Nedenstående vilkår og betingelser gælder for alle køb foretaget på www.bcopenhagen.dk samt i vores butikker på Frederiksberg og i Vedbæk. Du handler med:

BCOPENHAGEN ApS – Cvr. nr. 29804184

BANG & OLUFSEN FREDERIKSBERG
Falkoner Alle 7
2000 Frederiksberg
Telefon. +45 71 999 888
E-mail: 2000@bcopenhagen.dk

BCOPENHAGEN VEDBÆK ApS – Cvr. nr. 43295993

BANG & OLUFSEN VEDBÆK
Vedbæk Stationsvej 17
2950 Vedbæk
Telefon. +45 45 89 11 24
E-mail: 2950@bcopenhagen.dk

PRISER

Alle priser er i DKK og inklusiv 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.

BETALING

I vores webshop, kan du betale med følgende kort: American Express, Dankort, Mastercard, Visa & Visa Electron samt MobilePay og finansiering via SparXpres.

Betaling på bcopenhagen.dk 2024

Dit kredit-/betalingskort bliver godkendt til betaling på bestillingstidspunktet. Som en del af denne godkendelsesproces spærrer din bank et beløb på din konto svarende til købsprisen for ordren. Spærringen fjernes efter et antal dage, som fastsættes af banken. Du bliver ikke opkrævet betaling for varerne, før de er afsendt.

Så snart vi har modtaget din bestilling, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne er din sikkerhed for at ordren er gået igennem, og vil indeholde den samlede betalingssum samt et ordrenummer. Faktura sendes sammen med varen. Den gælder som din kvittering og garantibevis.

Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til 2000@bcopenhagen.dk med ordrenummer påført.

Vi tilbyder ikke momsrefusion for ordrer placeret online på bcopenhagen.dk. Prisen er den pris, der er angivet ved siden af den pågældende vare på hjemmesiden på bestillingsdatoen.

I vores butikker, kan du ligeledes betale med ovenstående kort: American Express, Dankort, Mastercard, Visa & Visa Electron samt finansiering via SparXpres.

FRI FRAGT ELLER AFHENTNING

FORSENDELSE AF WEBORDRE

Lige så snart du har bestilt og betalt for dine produkter på https://bcopenhagen.dk, vil du modtage en bekræftelses-email fra os med en kvittering for din betaling samt ordre detaljer, såfremt du har skrevet den korrekte email adresse ved bestillingen. Når vores lager har ekspederet din ordre vil du modtage en ny email med information vedr. levering og track and trace nummer. Vi kan ikke garantere, at vi har alle bestilte vare på lager, men vi vil altid sende eller klargøre til afhentning så hurtigt som muligt.

I Danmark tilbyder vi gratis levering til erhvervsadresser samt nærmeste GLS pakkeshop for alle webordre over 500 kr. Ved privatlevering tillægges et gebyr på 25 kr.
Derudover tilbyder vi gratis levering med UPS til alle EU lande.

Alle ordrer bliver sendt med GLS (Danmark) eller UPS (udlandet) og vil blive leveret i dagtimerne – som hovedregel indenfor 1-2 arbejdsdage* i Danmark og 2-3 arbejdsdage udenfor Danmark, efter bestillingen er modtaget. Du kan til en hver tid følge din pakke via dit track and trace nummer du modtog i mailen fra os. Skulle der mod forventning opstå problemer eller forsinkelser i forbindelse med leveringen, vil du få besked via e-mail eller tlf.

Såfremt det er muligt at modtage varen på en erhvervsadresse, anbefaler vi at du udfylder felterne vedr. anden leveringsadresse. Ligeledes gør sig gældende hvis du ikke er hjemme til at modtage din levering, udfyld da venligst felterne vedr. anden leveringsadresse eller vælg et udleveringssted tæt på dit hjem.

* BCOPENHAGEN kan afsende ordre på alle arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag. Venligst vær opmærksom på dette ved bestilling i weekenden. For eksempel, hvis du bestiller din vare en lørdag, vil din ordre blive sendt afsted den næstkommende arbejdsdag, som er mandag.

AFHENTNING PÅ FALKONER ALLE 7 ELLER VEDBÆK STATIONSVEJ 17

Ønsker du at afhente din bestilling i vores butik på Frederiksberg, er du meget velkommen til det. Vi sender en mail med din digitale faktura, når din vare er klar til afhentning. Ved afhentning bedes kvittering og billed-ID medbragt. Bestilte varer skal være afhentet inden 7 hverdage, herefter annulleres ordren.

BEOVISION, BEOSOUND* & BEOLAB PRODUKTER

Ved køb af Beovision, Beosound og Beolab produkter i vores butikker vil levering i Storkøbenhavn være inkluderet i produktets pris. Herefter vil eventuel installation samt materialer komme på en separat faktura efter forbrug. Timepris for vores montør er 900,- kr. inkl. moms.

Ved levering udenfor Danmark er fragten ikke inklusiv.

*For Beosound A1 2nd Gen, Beosound 2, Beosound Core, Beosound Stage, Beosound Balance samt Beosound A9 gælder samme forsendelse som webordre produkter.

FORTRYDELSESRET / RETURRET

BEOPLAY, BEOLIT & BEOSOUND PRODUKTER

Når du handler hos os, har du 30 dages fuld returret på alle Beoplay samt Beosound produkter, uanset om du har købt dem online eller i vores fysiske butik. Eneste undtagelse er produkter, der bestilles hjem på specialbestilling.

Fra købsdato har du 30 dage til at meddele din fortrydelse – dette bedes du gøre ved at sende en mail til 2000@bcopenhagen.dk. Ved webordre indenfor Danmark tilbyder vi gratis returnering. BEMÆRK: Gratis returnering tilbydes ikke for Beosound A9 mk5, hvorfor returnering heraf sker for købers egen regning. Skriv til os på 2000@bcopenhagen.dk, så sender vi en returlabel tilbage på din mail. Ved fortrydelse af køb skal varen senest 30 dage efter du har meddelt din fortrydelse, returneres til følgende adresse: Bang & Olufsen Frederiksberg, Falkoner Allé 7, 2000 Frederiksberg. Se nedenstående links for nærmeste indleveringssteder af returpakker. Returpakken bør indeholde enten originalfakturaen eller en kopi heraf.

GLS: Find nærmeste PakkeShop her: www.gls-pakkeshop.dk
UPS: Find nærmeste indleveringssted her: www.ups.com

Når du returnerer en købt vare, skal den være i samme stand som ved modtagelsen. Mærkater, tilbehør o.l. må ikke være fjernet fra varen, og det er vigtigt at varen er forsvarligt pakket ind i original emballage. Såfremt dette ikke er tilfældet, vil en returnering ikke være mulig.

Refundering af købesummen vil ske snarest og senest 8-10 hverdage efter, at vi har modtaget varen retur og haft lejlighed for at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto.

BEOVISION & BEOLAB PRODUKTER

Der ydes ingen returret på Beovision samt Beolab produkter.

BESTILLINGSVARER

Der ydes ingen returret på bestilte og leverede produkter.

REPARATION

BCOPENHAGENS REPARATIONSPOLITIK (GARANTI SERVICE)

Bang & Olufsen-garantien afhænger af produktets anvendelsesområde og hvornår produktet blev købt. I det følgende kan du læse og om nødvendigt downloade den begrænsede garanti, der gælder for dit produkt.

Bang & Olufsen produkter har fuld garanti i den specificerede periode, der afhænger af produktet. Garantien dækker fra 2 – 5 år og gælder fra ordredatoen af den første kunde. Garantireparationer bliver udført af Bang & Olufsen.

For at gøre krav på en reparation af et Beoplay produkt, henviser vi til Return Service, hvor du printer en returlabel, hvorefter produktet vil blive afhentet af UPS på adressen, der er angivet på returlabellen.

Når produktet er modtaget af Bang & Olufsen, vil produktet enten blive repareret, eller hvis en reparation ikke er muligt, vil et nyt produkt blive sendt tilbage til den angivne adresse. Alle transportudgifter vil blive betalt af Bang & Olufsen som en del af garantien.

For Beosound, Beovision samt Beolab produkter bedes du henvende dig i vores butik på Frederiksberg. Venligst fremvis købsfaktura/garantibevis.

Læs vores generelle betingelser for garanti her.

REKLAMATION

Er varen beskadiget eller er der fejl og mangler ved modtagelsen af varen, beder vi dig straks rette henvendelse til os på tlf. +45 71 999 888. Vi vil gerne bede dig gemme emballagen og hjælpe os ved at tage et billede af den modtagne pakke og maile os sammen med dit ordrenummer. Det letter ekspeditionen betragteligt. Herefter tager vi stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om der skal gives et nedslag i prisen.

Såfremt varen skal returneres til BCOPENHAGEN, kan du enten fremsende varen med posten eller møde op personligt på ovenstående adresse og indlevere varen. Varen tilbagesendes til os på købers regning, efter fejlen er rettet returneres varen til kunden på vores regning.

Reklamation skal ske inden rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamere i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.

Bemærk BCOPENHAGEN ApS skal kontaktes inden returnering.

Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.

PRIVATLIVSPOLITIK

Når du handler på www.bcopenhagen.dk eller fysisk i vores butikker, vil vi behandle en række oplysninger om dig. Du kan læse mere om BCOPENHAGEN ApS’ behandling af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.